Now I'm feeling so high like a G6

Nu har jag suttiti sex timmar och räknat ärtor jag låsats att jag är ett rovdjur som har olika taktiker för att fånga ärtorna. Uppfifterna är inskickade och nu får det bra eller brista.

Nu är mitt nya studiemål att göra färdigt kompletteringen på förra laborationen jag inte klarade och sedan ska jag börja med stora inlämningsuppgiften. Det går inte att spara den till inlämningsdagen för på inlämningsdagen då ska de här snyggingarna göra Stckholm osäkert...



Men first, first. Om 1,5 h komemr jag sitta på en spinningscykel och antagligen grina eftersom det komemr vara så tufft och jag har extrem träningsvärk från igår. Ikväll är det lönings-pils. Men jag tror kanske jag hoppar den. Att plugga sliter på mig.
Men imogron då, det är då det händer. Det är min födelsedag. Ska ha ett litet kalas med middag och utgång. Åh jag glädjer mig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback