Och därför så är jag nästan alltid glad för jag tycker att hela livet är som en solskensdag

Jag har det så bra om dagarna så att jag inte har tid att uppdatera. Det går bra nu kompis. Jag känner att jag verkligen måste ta vara på min tid här. Det gör jag verkligen, jag hänger runt och bara njuter av tillvaron.
Så sist jag skrev något vettigt var ju före min födelsedag, då jag klarade av biologiuppgiften. Det är lycka. Jag skrek och tjoade och hoppade runt lite.

Sedan firade den jag kvällen med löningspils (lönings-öl). Men jag valde och köra bil och spara på krafterna till dagen efter då. Men jag hade en trevlig och sen kväll ändå. När vi till slut kom ut på krogen och jag fick både födelsedagssång och en traditionsenlig (?) lapdance. Personen so gav mig lapdancen sa i alla fall att man förtjänade en lapdace på sin födelsedag. Jag som var nykter höll faktiskt inte med. 

Sedan blev det min födelsedag. Hurra. Carina kom ganska direkt efter att jag vaknat och gav mig världens bästa födelsedagspresent. I love her. Jag fick:


Jag grinade, hon grinade, vi grinade bägge två.

Sedan var hon en ängel och hjälpte mig att städa då: Hanne, Chamilla, Eva Marie och Nina kom och åt middag. Fick finaste blommorna av Eva och Nina.

De står sig fortfarande. Och jag älskar dem, jag har ju annars ett väldigt blomsterlöst hem då jag har ogröna fingrar.

Sedan gick jag, Carina och Chamilla ut på John's och dansade rumprona av oss. Vi körde hem en slodat som skulle till Afganistan tre dagar senare. Sedan dog vi och körde hem Alex och hans trötte engelska vän.
Kvällen blev alldeles försen och jag vakande kring klockan 08,00 på morgonen, för att vakna varannan timme fram till 11,30 så då gick jag helt sonika upp igen.

Sedan fick jag ett fång av blommor av Georg, John, Mamma, Reinhold, Lisa, Thomas, Tessan, David, Momor, Morfar, Moster och Tomas på posten med. Både blommor och musik.






jag hade världens bästa födelsedag. Firade den ju före jag åkte hem med på våffelkalaset i Stora backen som ni sett bild på med...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, du verkar verkligen ha haft en superfödelsedag =) Men det är du värd! Puss o kram

2011-05-22 @ 10:23:42
Postat av: Jessica

Det gör mig glad att du är glad =)

2011-05-22 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback