Med tillgång till det bästa av två världar, men inte så lätt ändå.

Har vart i Norge en helg nu. Bott hos min vackra Carina. Vi har inte gjort något spektakulärt eftersom Carina har vart sjuk.
Det som är mest spektakulärt är att jag känner mig bättre. När jag åkte var jag en urvriden trasa. Carina har låtit mig prata, prata, prata. Och hjälpt mig att ta tag i saker som fått mig att inte må bra på sista tiden. Jag har lite kvar att pyssla med men jag känner mig mer laddad.

I fredags hämtade Carina och Tommy mig vid tåget. Tommy lämnade oss sedan och Carina och jag åkte till bestefar. Där var också Carinas mamma, bror och svägerska. Tänk att man kan ha sådan tur att man har inte bara en fantastisk familj hemma men också en i Norge.
Vi avslutade kvällen med pizza, film och buzz.

Lördag var sovmorgon. Sedan pluggade jag lite och njöt av att ha tillgång till bredband. Carina sov sjuk som hon var stackars. Sedan fick vi besök av Tommy, Hanne och Jenny. Jag hade lagat mat; hasselbackspotatis, oxfilé och bea. Och Tommy bakat fantastiska skolebröd till oss. Kolla på bilden bara.
När Tommy och Hanne åkt spelade vi andra buzz. Sedan blev Carina sjukare och vi åkte till legevakta, väldigt lyckat. En njurbäckeninflammation hade förvandlats till träningsvärk.
Men vi avslutade den kvällen med norsk komik och en höklassig ditch.

Idag blev det sovmorgon, häng med Carinas mamma och vaxning. Och bu sitter jag på ett försenat tåg hem.

Jag åker hem lyckligare. Och med planer om besök om både till och från Norge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback