Planer

Jag håller på och planerar mitt liv. Imorgon heldag i skolan, torsdag ska jag ev. plugga efter skolan.
På lördag ska jag och Tessan julbaka. Inte göra godis det får vi spara till någon annan helg.
På fredag kväll ska jag vara fyllechaffis eftersom mamma ska ha glögggfest.

Förra helgen så var jag inte bara på julmarknad. Jag var och träffade Tessans katt också som hon ska få. Och tog hand om den lilla kattens bror som är så sjuk. Men efter helgen mår han bättre och han kommer klara sig. Så om någon vill ha en liten kattpojke som är hur tam som helst och har haft en tuff start i livet så säg till. Jag skulle gärna tagit honom men får absolut inte. Och behöver kanske inte någon mer eftersom jag har fyra katter hemma.

Han ser ungefär ut som katten på bilden som är Tessans katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback