Så himla värt

Efter en helt ovärd tentavecka så avslutade jag det med en väldigt värd helg.

Fredag var det middag hos Bosse och Lillian med mormor,morfar, mamma, Dahl, Tina, Per, David,Tessan och John. Väldigt mysigt och så himla gott. John gick och blåste ut ljusen och berättade att Reinhold hade gett honom liv att göra det och bytte ut morfars tallrik mot sin egen lilla tallrik och likadant med besticken. Tessan och jag åkte hem sedan och bakade halva natten.

Lördag var det full rusch hela dagen. Strax efter tre kom första gästerna för att fira Tessans 25 års dag och sedan åkte de sista strax efter ett på natten. Och då blev jag och Anna kvar. Vi somnade vid 02.30. Och 07.30 väckte Anna mig och ville prata lite. Det hela slutade med att jag halvsov och Anna läste en gravidbok för mig.

Sedan var vi hela familjen i kyrkan eftersom det var alla själars dag. Det var gudstjänst och de läste upp pappa. Världens stressigaste och höstens mest ångestfyllda vecka avslutades med en stunds lugn. Och jag borde nu vara redo för en ny vecka.
Hoppas, hoppas!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback