Glada dagar

Härliga tider, strålande tider. Har haft riktigt bra dagar. I förrgår var jag i skolan och gjorde en riktigt rolig kemilabb. Sedan pkte jag till Eskilstuna och The phone house och fick en ny telefon. Världens bästa personal där tror jag. Allt har gått så snabbt och smidigt. Sedan tog jag och skickade iväg ett mess till Sandra och hon och jag käkade lunch. Och lilla Melwin så klart med. Ett riktigt charmtroll det där. Alla som gick förbi honom och log fick världens leende tillbaka. Sedan träning med Späd på kvällen. Jag minns inte riktigt vad i körde, men jag hade träningsvärk i vingarna både idag och igår. Just det mage körde jag. Igår så var det matte, inte så kul men ändå. Upptäckte ju även nöjt med wordfeud så det har jag missbrukat lite. Pluggade matte hemma och sedan träning med späd igen. Ben, hatar utfall och benböj. Men utfall kan jag ju i alla fall, Oskar har konstaterat att jag inte kan benböj och de kan jag verkligen inte med stången. Kommer typ inte ner ingenting, vet inte om det är osmidighet eller rädsla att ramla. Har dock lovat Oskar att jag ska göra 3 x 10 benböj varje dag nu så jag ska bli bättre. Ska göra dem nu faktiskt. Så natti, natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback