I took a part of you with me and you won't get it back

Jag hade besök i helgen. Det blev bättre än jag kunde önskat. Fredagen hämtade jag dem sent i Katrineholm och vi åkte hem och åt Björje Salmings svamppaj med Västerbottenost. Vi skrattade ihjäl oss och fick lika ont i magen som på julafton när man ätit för mycket. Vi bäddade ner oss relativt tidig med tanke på att vi inte setts sedan första augusti.

Efter en seg frukost på lördagen åkte vi fyrhjuling upp till skogen och trampade runt där planlöst. Kollade på gamla jaktpass, torp och på jaktkojan. För det är det jag har attvisa här ute. Vi hade även en gloduell med tre kvigor i skogen. Jag, Hanne och Jonte åkte och tittade på "det lilla slottet, vid lilla vattnet". John pratade oavbrutet men bytte inte ett ord med Hanne.
Förberedelserna startade sedan för att förberda oss för kvällen, efter många om och men var vi ett gäng med fem riktigt heta pinglor som käkade middag och drack upp mammas vin från praktikanten. Många, många skratt och Uhhhh:n senare var vi på väg till Harrys.
I kön stötte vi på någon som bott på en ö i Norge. Anna föreslog ön som var tooooo sooooon. Jag berättade för honom att jag var ganska otevlig, Tessan var ännu mer otrevlig och att Anna var en riktig bitch. Jag vet precis hur man ska visa sig från sin bästa sida.

Fest, efterfest, frukost, taxi hem. Slödag. Carinas allegipiller slog ut henne helt. Jag och Hanne kollade på film och allergipillren slog ut mig med. Hanne var den enda som var pigg, fräsch och på små moln. Bakispizza och mys tills vi somnade utmattade.

Måndag, åkte till stan köpte tågbiljetter. Och visade dem Eskilstunas bästa butik. Make up store. Världens sötaste tjej jobbade och vi shoppade. Sedan lunch vid Tingsgården. Hem och mysa tills tåget gick på eftermiddagen.

Och nu saknar jag dem, varje timme och minut. Jag åker dit om tre veckor och vi får se om jag kommer hem igen...

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan Clara, ibland vill jag bara säga åt dig att flytta tillbaka till Norge. Inte för att jag inte skulle sakna dig och för jag tycker att du ska skita i dina studier men jag kan verkligen förstå hur du saknar dina vänner där. Jag skulle DÖ om jag och lilla T bodde så långt ifrån varandra!

Postat av: Eva Marie

Gleder meg til vi skal på tur <3

2011-10-06 @ 17:39:49
Postat av: Carina/Wingy

Flytt tilbake, kjære Wingy. Jeg savner deg heeeele tiden!!

2011-10-06 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback