If I lay here, if I just lay here

Jag har en dipp efter att mina kompisar åkte hem. Third day blues liksom.
Egentligen har jag lust att lägga mig under mitt täcke och fundera på ingenting. Ibland kan John få komma upp och hoppa i min grannsäng och berätta lite spännande saker för mig, och Georg.

Just nu vill jag:
- Veta vad jag faktiskt vill bli
- Klippa mig och färga håret
- Bli bra i skolan
- Ha mer pengar

Jag har fått tvivel om vad jag vill bli igen. Inte okej, det kom igår. Vill jag verkligen bli läkare? Tvekar jag för att jag inte vill bli det? Eller för att jag är rädd att misslyckas? Det suger!

Men just nu ska jag visa er den enda bild jag tog under helgen. Vad skönt det var i söndags att ligga mellan de här två och skratta tills man skakade i hela kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback