Obladi oblada

Hallå. Long time, no see I know. Men i lördags försvann min mobbe. Uhhhh.

Dagen startade perfekt med träning. Bröst och axlar, med de två som är så onormala så till och med jag verkar normal i sällskap med dem.

Hem duscha, raggmunks lunch hos mormor. Bättre och bättre. Åkte bil till Sthlm, jag hade missförstått och trodde jag skulle till någon sketen förort men plötsligt vimsar jag runt på Kubgsholmen och Söder. Ja,ja. Jag överlevde. Bilen överlevde. Och jag märkte inte att jag körde ihjäl någon.

På kvällen var det dags för trekamp på ballbreakers. Jag missade dock de två första grenarna. Det var det värt, det som var ovärt var att när jag frågade åt vilket håll jag skulle med tunnelbanan pekade en tjomme åt fel håll. Därav min extrema försening. Dock fick jag vara med och få stryk i bowling.

Sedan förfest och bord på ett uteställe. Jag drack för mycket och dansade mycket. Min mobil blev stulen och jag blev erbjuden plåster på såren av taxichauffören. Uhhhhh!

Somnade dock utmattad på en luftmadrass efter att ha vart vaken nästan ett dygn. Sent på eftermiddagen efter en pizza och FIFA (nej jag spelade inte) tog jag mig hemåt. Sjukt, sjukt, sjukt nöjd med dagen fram till mobilen blev stulen.
Summan av kardemumman är att vi fick ta bokslut av den här helgen med en lätt ångestdrabbad glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback