Stress

Jag har stressat som satan idag. Skulle hinna titta på en klänning tills på lördag som jag spanat in. På lördag ska jag ut i Sthlm med Jessica, Nicholas och hans vänner. Först ska vi göra någon slags trekamp i en spelhall sedan ska vi ut och slå runt. På Stureplan. Därav min stress, jag är ingen stureplanstjej. Jag vet att det finns vettiga ställen där också men det är inte helt utan stress det här. Var alltså och kollade på två köänningar idag. Den ena såg jag ut som en farmor i och den andra var antingen snygg eller ful jag kan inte bestämma mig. Så det blev en hårfärg.

Stressen får jag spara tills imorgon för nu i eftermiddag är det dags för ett gympass med Kungsör och Eskilstunas hårdaste tjejer; Anna och Oskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback