Äpplet faller inte långt från russinträdet

Idag var jag hos mormor och morfar och åt lunch. Vi pratade då om att man kunde få gaser i magen av ärtsoppa. Då sa morfar: Man kan tro att man ätit luktärter.
Precis före morfar kom hade jag och mormor diskuterat hennes avsaknad av finger och att hon hade ont i det som återstod. Men sjuksköterskan hade varanat henne för att det kunde göra ont i början. Jag sa: Hon höjde alltså ett varningens finger?

Jag och min morfar älskar ordvistsar. Jag älskar min morfar.

Morfar på julafton. Behöver jag säga att han är kung på att rimma?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vår morfar är bra han =) Om han är bäst att rimma så är jag sämst ;) Puss o kram

2011-09-25 @ 18:39:11
Postat av: Anna

Haha :) Så jävla bra humor!

Postat av: Anna

Haha :) Så jävla bra humor!

2011-09-26 @ 12:36:04
URL: http://annalisjo.blogg.se/
Postat av: Anna

Oskar drog en lite rolig ordvits häromdagen. Pratade med han i telefon när jag satte mig i bilen och så hittade jag en säkring på golvet.

Sa då: "Oskar här ligger det en säkring på golvet, undrar vad den kommer ifrån?"

Oskar: "Känner du dig lite osäker nu?"



:)

2011-09-30 @ 10:15:16
URL: http://annalisjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback