Paradrätt

Jag har haft min spenatlasange som paradrätt ett tag nu, jag har gjort den många gånger och utvecklat den lite varje gåmg jag lagat den. Haft i lite kryddor här och där, bytt och grejat. Men jag har ändå tyckt att spenatlasange som paradrätt är lite plain, och så väldigt inte mig att ha en vegitariskrätt som paradrätt.
Men ikväll har jag arbetat fram en ny paradrätt nämligen en kantarellpasta. Så klart ska det vara pasta i min paradrätt kolhydratsälskare som jag är. Den har stor potential och behöver lite finlir, men helt klart en ny paradrätt.


En ganska oaptitlig bild på en fantastisk rätt. Men jag har varken rätt kamera eller rätt känsla för att få detta snyggt. En del tycker nog att tallriken är skitful med men det är en riktig nostalgitallrik.


En tallrik sedan mamma och pappa var nygifta. Men då var de nog rena...
Ge mig ett par gånger och den där rätten kommer smälta i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback