Sommarens sista suck

Idag har jag vart i skolan hela dagen. Helt slut som vanligt. Hoppas på bättre tider snart.
När jag kom hem tog jag en ordentlig promenad i solen, som blev åska som blev riktigt regnrusk. Höstrusk är det i luften nu. På dagen idag var det ju värsta sommarvädret sedan riktigt höstrusk, det går fort nu.


Kvällen avslutades dock med riktigt höstmys. Kantarellsoppa, hur mycket mer höst kan det bli med soppa med kantareller i. Nu sitter jag egetligen och väntar på att Tessan, David och John ska åka hem så jag får sova. Jag har blivit en sådan tjej som lägger mig tidigt. Och ännu tidigare på helgen...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser mysigt ut =) Fast kantareller är ju inte riktigt min grej ;) Puss o kram

2011-09-12 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback