Du har ditt eget facit, din egna verklighet

Just nu är jag väldigt nöjd med livet. Jag har haft dom nyårslöfte att jag under våren eller året ska klura ut vad jag vill med livet. Och självklart är det luddigt fortfarande. Men att bara bestämma att jag har våren på mig att fundera fick mig att må mycket bättre.
Och när man mår bättre ser man ljusare på framtiden. Och när man börjar på KOMVUX slipper man sitter och harva till Västerås varje dag. Och man fick två nya vänner på en gång. Och när man söker CSN får man pengar, lite men ändock pengar.

Jag mår också bra för att jag ska få finbesök i veckan som kommer. Ikväll är det julgransplundring med fina familjen. Imorgon revy. Idag ska jag också ringa bemanningen på kommunen och se om de behöver vikarier. Nästa vecka ska jag också ordna träningskort så jag blir snyggare med.

Just nu känns framtiden ljus.


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera

2012-05-24 @ 16:04:34
Postat av: Anonym

Dags att skriva

2012-05-25 @ 12:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback