Power meet

Alltså jag är en sådan tjej som gillar raggarbilar. Jag blir lycklig när jag hör det dova mullret från en jänkare som kommer glidande, jag kan ingenting om bilar men det spelar ingen roll. Jänkare slår ändå allt. I helgn är power meet och jag är inte bitter alls att jag jobbar. Nej inte alls...
Jag är glad att jag att jag ska jobba i ett sträck från lördag morgon till söndag eftermiddag och då ska jag försöka lådsas som att det inte ens har hänt. För helt ärligt vad är en sommar utan power meet?

Jag tror jag var där 2005 första gången om jag inte missminner mig. Bara där över kvällen med Jessica och Sandra. Jag minns att Jessica såg en söt kille i en het vanlig bils bagage och världens skelaste kille raggade på mig. 2006 så var jag Madde och Jenny där och tältade på svincampingen. Urspårat, Madde sprang omkring hela campingen och förstod inte varför alla busvisslade på henne, eftersom att vi alla misssat att hon stoppat in sedan redan innan ganska kort kjol i trosorna. Vi åkte med Lisa-Daniel och hans gäng från Lilla Edet och Madde trillade av en bil.
2007 var lungt för min del vi var bara där på lördagen och cruisade med Göran i hans Ford. Jag, Sandra och Jessica igen om jag inte missminner mig. Vi hade någon ung pojkspoling med oss hela kvällen med som hade liftat till Power meet. Han var så klockren såhär i efterhand.
2008 var det mest urspårade power meet, jag åkte dit med Sandra och bodde på hotell. Fredagen hängde vi med Oskar, Krisse och Bodén en stund eftersom att Anna, Tessan och cecilia åkte hem. Lördagen var klockren men den sjukaste kvällen ever. Tappade bort Sandra som till slut sov hos sin karl och jag ordnade mig skjuts till hotellet framåt morgonen.
2009 så var jag där på lördagen med Tottes bil och massor av trevliga människor i den. Vi körde en tjejbil och en killbil. Hörrni det är en sådan där jänkare bakom oss...

Jag kan inte riktigt beskriva hur mycket jag gillar Power meet men det
här kanske beskriver det lite.



Nu känner jag mig genast på bättre humör när jag tittat på youtube klipp på allt jag kommer att missa i helgen. Äsch bärs. Jag måste ta mig i kragen och inse att jag inte dör av detta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag VILL VILL VILL att du ska vara med på lördag! Men vi ska tänka på dig och dricka en öl och härja lite för dig med! :) Snart semester iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback