I want it all

Okej, jag erkänner på en gång. Jag varken bakade bröd eller tränade idag. Det kändes så himla lockade att sova fyra timmar till nä klockan ringde. Så igår blev det väl egentligen bara jobb på mig. Men vilken fin kväll vi hade på jobbet. Vi har sedan januari (eller ännu längre) gått från jobbet som urvridna trasor för att vi har så mycket att göra. Men igår gick jag hem endast fem minuter försent och kände mig inte helt ihjäl.

Idag då. Idag har jag ledigt, tog sovmorgon. Så jag har just stoppat i mig det sista av frukostgröten. Har också två
bröd i ugnen. Världens godaste och enklaste bröd, jag skulle vilja gissa på att det är lite sunt med. Vid tre ska jag möta Carina på jobbet och då är det dags att dra till SATS för lite gerillacardio.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad duktig du är och bakar bröd =) Och du skriver att jag är husmor =) Puss o kram

2011-03-17 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback